tirsdag 30. april 2013

Fine butikker med fine varer

Blogging er ikke an av de tingene vi har vært flinkest til å følge opp desverre....kremt, kremt. Men med våren og sola kommer innsatsviljen, så vi forsøker igjen!

Noe jeg aldri kommer til å gå lei av er å se varene våre ute i butikker. Det gjør meg stolt, glad, yr og veldig takknemlig. I tillegg til at jeg også blir litt nervøs. For oppfyller vi forventningene, er design, kvalitet og kundeservice bra nok?

Men aller mest så ELSKER jeg å besøke forhandlere og skulle ønske vi kunne besøke alle sammen! Det er jo også målet vårt. Men til og begynne med må vi starte med noen av de som ikke er alt for langt unna.

Her er et lite utvalg fra noen av forhandlerene våre i Oslo. Flere kommer, og flere bilder også, jeg lover!


Bambus boller og skrin fra Noma House 
Libe Fair Living, Grünerløkka
 Salatbolle og bestikk i bambus fra Noma House 
hos Country Chic, Majorstua
  Smykkeskrin fra Noma House 
hos Country Chic, Majorstua
 Louise Kragh porselensmykker hos 
Illums Bolighus, House of Oslo
 Louise Kragh porselensmykker hos 
Illums Bolighus, House of Oslo
 Noma House bambus og sushi sett fra Miya hos 
Tilbords, Sjølyst
Unikum linputer hos Raun, House of Oslo



P.S. Er du en forhandler vi enda ikke har fått besøkt så blir vi veldig glad og takknemlig om dere sender oss bilder av varene våre i butikken deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar