tirsdag 13. mars 2012

Personlig test av My Paper Bag som reisefølge

 Bøffelskinn i fargen orginal ser jammen bra ut på ørkensten!

Vi hos Noma House ønsker bare å føre produkter vi personlig kan gå gode for - på alle vis. Vi har derfor den meget lysbetonte oppgaven og personlig teste ut mange av produktene våre. Så da undertegnede dro avårde på en ukes familie ferie til Egypt så vi det som en ypperlig sjangse til å teste ut My Paper Bags som reisevekser.

Jeg trenger vel nesten ikke å si at de alle modeller fungerte meget tilfredstillende. Deres tøffe design og solide kvalitetskinn gjør dem praktiske og romslige både som håndbagasje på flyet til shopping i storbyen. Allikevel var det den lille modellen My Paper Bag "Baggy" som virkelig skilte seg ut som det perfekte reisefølge.

 "Baggy" er alltid med!

 My Paper Bag "Baggy" vek ikke fra min side hele ferien. Uansett hva jeg gjorde fra å slikke sol ved bassengkanten, kjøre "dune buggys" i ørknen, dra ut i båt for paragliding eller red på kamel var "Baggy" praktisk og grei å ha med seg. Det var akkurat plass til det aller viktigse som solbriller, kompakt kamera, telefon, leppestift og lommebok, og det at den kommer med en kort rem for håndleddet (greit når du bare rusler bort til bassengkanten eller til strandbaren for lunsj) og med justerbar lang rem (rir du en kamel trenger du hendene fri!)

Det ble mye skryt her, men jeg ble faktisk overrasket over hvor bra det var. Jeg er egentlig en "stor veske" person og trodde nok at "Baggy" kom til å bli alt for liten å puslete iforhold til mine behov. MEN suprise, suprise!

Ta gjerne kontakt om du ønsker liste over utsalgsteder eller om du ønsker å være forhandler selv.

Dette siste bildet er spesielt fordi jeg lovte Nora før jeg dro at jeg 
skulle ri på kamel. Men legg merke til at "Baggy" henger med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar